#265 Nieuwe haven
👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾
Hellooooooooo People.
Vandaag (21 juni) was het voor het “Beste schoonmaak team van Curaçao ” behoorlijk zweten. Ondanks dat hebben de HELDEN van vandaag een droevig aantal kilo’s bij elkaar geraapt.
Het geheel speelde zich af op de NIEUWE HAVEN (t.h.v. Coca-Cola).




Benieuwd wat er gepakt is ?? ⬇️⬇️⬇️
LEGE BIERFLESSEN : 470 STUKS = 94 KILO.(RECYCLING)
ALUMINIUM BLIK : 225 STUKS = 3 KILO.(RECYCLING)
PLASTIC FLESSEN : 300 STUKS = 6 KILO.(RECYCLING)
REST ROTZOOI : 128 KILO. (LANDFILL)
TOTAAL EEN WALGELIJKE 231 KILOOOOOOO.

Dit hoort niet uit de auto gegooid te worden. Doe je afval in een zak en thuis in je eigen KLIKO. Alvast bedankt !!!
En recycle glas,blik en plastic flessen voor GELD !!!
ZIE LINK ⬇️
https://www.kunukumanrecycle.com
Uiteraard gaat er namens the Kunuku Man een GROTE PLUIM naar de GEWELDIGE VRIJWILLIGERS van vandaag. Zoals hierboven al beschreven: Jullie zijn HELDEN.
Masha masha danki.





Week Tip van the Kunuku Man :
Geen afval uit je auto gooien.
Geld mag uiteraard wel. Zie foto 2.
ALLÉÉN SAMEN KRIJGEN WE CURAÇAO SCHOON.
Voor wie mee wil helpen met de wekelijkse schoonmaak acties die appt gewoon fffff the Kunuku Man op +59995638674 en dan zien we elkaar spoedig. Bon Bini.
Bezoek gerust ffffffff www.kunukuman.com voor meer informatie aangaande het VUIL-PROBLEEM alhier.
Tot slot wenst the Kunuku Man een ieder die dit bericht heeft gelezen een SPORTIEVE, GEZELLIGE maaaaaaaaaaaaaaaaar vooral een SCHONE siman toe. 🤠
Delen word zeer gewaardeerd. 👊🏽
