|

#235 Parasasa – beach

๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCURAร‡AO MOET SCHONER !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ

Geachte Mede Eiland Bewoners.

Vandaag (12 oktober) heeft het ” Beste schoonmaak team van Curaรงao ” PARASASA BEACH schoon gemaakt.

Het viel op zich mee, maaaaaaaar, 116 kilo totaal aan achtergelaten afval is toch echt nog veeeeeeel te veeeeeeel. Ga je gezellig naar dit mooie strand en ga je dan ook weer naar huis , neem dan ook gewoon je afval mee, okรฉ ???


RUIM GEWOON JE ROTZOOI OP ZOALS HET HOORT !!!

Zie โฌ‡๏ธโฌ‡๏ธ wat er zoal door u is achter gelaten:

LEGE BIERFLESJES : 310 STUKS = 62 KILO.(GLASBAK)

ALUMINIUM BLIK : 150 STUKS = 2 KILO.(RECYCLING)

PLASTIC FLESSEN : 150 STUKS = 3 KILO.(RECYCLING)

REST ROTZOOI : 49 KILO. (LANDFILL)

TOTAAL DUSSSSSSSSSSSS 116 KILOOOOOOO !!!

The Kunuku Man spreekt alhier zijn welgemeende en oprechte waardering uit aan de FANTASTISCHE VRIJWILLIGERS van vandaag. TOPPPPPPPERSSSS ZIJN jullie allen.
Masha masha danki.


Vandaag was er tijdens de pauze een lekker ijsje te verorberen en dat heeft ons allen prima gesmaakt.
Dit werd ons aangeboden door BASKIN ROBBINS ICE CREAM. Masha danki voor deze lekkere tractatie.


Week Tip van the Kunuku Man :
Raap elke dag gewoon fffff 5 stuks ZWERFVUIL op.
Ruim deze dan ook op zoals het hoort, okรฉ ?
Want je weet : EEN SCHOON CURAร‡AO BEGINT BIJ JEZELF.

Wie mee wil helpen met de wekelijkse schoonmaak acties die appt fffff the Kunuku Man op +59995638674 en dan ben je er volgende zondag gewoon bij,toch ?
Voor meer informatie aangaande het VUIL-PROBLEEM alhier zie www.kunukuman.com

Tot slot wenst the Kunuku Man een ieder die dit heeft gelezen een MOOIE maaaaaaaaaaaaaaaaar zeker een SCHONE siman toe. ๐Ÿค 
Delen word zรฉรฉรฉรฉรฉรฉr gewaardeerd. ๐Ÿ‘๐Ÿพ

Vergelijkbare berichten

  • #180 Kaya Ma Pieternella, Boca Sami

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCURAร‡AO MOET SCHONER !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Aan een ieder die dit leest. Vandaag (11 augustus) heeft het ” Beste schoonmaak team van Curaรงao ” zich gestort op de KAYA MA PIETERNELLA (BOCA SAMI) en het resultaat was ONVOORSTELBAAR DROEVIG. Dringende oproep aan de mensen die daar dagelijks voorbij rijden op weg naar huis : STOP STOP STOP…

  • Masha Danki Divers Republic!

    Duizendmaal dank aan Divers Republic Daaibooi Curaรงao voor hun oog voor het milieu. We zijn enorm onder de indruk van de hoeveelheid frisdrankblikjes die jullie hebben verzameld en ter recycling aanbieden via The Kunuku Man. Dit is een fantastische prestatie die niet alleen goed is voor het milieu, maar ook het team van The Kunuku…

  • #143 Rotonde Palu Blanku

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCuraรงao MOET schoner !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Beste Burgers-Boeren en Buitenlui. Vandaag (8 oktober) wekelijkse schoonmaak actie op en rond ROTONDE PALU BLANKU.WAT EEN GIGANTISCHE ROTZOOI WAS HET ER .Om te HUILEN, HUILEN, HUILEN !!!!!!(zie de foto’s en u huilt mee !!!) โฌ‡๏ธ het bekende lijstje ; LEGE BIER FLESSEN : 510 STUKS = 102 KILO.(GLASBAK) ALUMINIUM BLIKJES…

  • #95 Kolonelsweg

    ๐Ÿ‘๐Ÿฟ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿฟ Curaรงao MOET schoner !!!๐Ÿ‘๐Ÿฟ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿฟ Aan ALLE vervuilers van ” ons ” prachtige eiland. Stel u zich dit even voor ; KOLONELSWEG. TOTAAL SLECHTS 600 METER SCHOON GEMAAKT. Waar heeft het ” Beste schoonmaak team van Curaรงao ” vandaag (25 september) het eiland van bevrijd ? 6 AUTOBANDEN, KOELKAST, HEEEEEEEEL VEEEEEL LEGE BIER/RUM FLESSEN, FOAM,…

  • #190 Nieuwe Haven

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCURAร‡AO MOET SCHONER !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Aan alle Mede-Eiland-Bewoners. Vandaag (20 oktober) heeft het “Beste schoonmaak team van Curaรงao ” zich geworpen op de NIEUWE HAVEN. Deze weg is belegd met een nieuwe perfecte laag asfalt, maaaaaaar wat word er een VRESELIJKE HOEVEELHEID ROTZOOI aan de kant van de weg gegooid. The Kunuku Man vraagt u met…

  • #121 Weg naar Westpunt, bij Papaya

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCuraรงao MOET schoner !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ AAN ALLE MENSEN DIE HUN ROTZOOI OVERAL OP “ONS ” EILAND NEER GOOIEN !!!! Wat was de zon vandaag (23 april) sterk aanwezig !!! Wat was het er weeeeeeeer een gigantische ROTZOOI !!! Waaaaaaaaaar dan ??? De Weg naar Westpunt ( bij Papaya) dusssss !!! Gezien vanaf de rotonde SEGU richting…