Inzamelactie nummero 7, in het idyllische Barber.

๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCuraรงao MOET schoner !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ

Beste Mede-Eiland-Bewoners.

Vandaag (20 mei) was alweer de 7de inzamelactie van plastic flessen en aluminium blikjes.
Deze keer stonden de FANTASTISCHE en ENTHOUSIASTE VRIJWILLIGERS klaar tegenover de kerk van Barber.


Maar helaas waren de mensen minder ENTHOUSIAST.
Ondanks dat was het gezellig onder elkaar en werden er toch nog 1160 plastic flessen en 3 kilo blikjes ingeleverd.

IS DAT TE WEINIG ???

The Kunuku Man vind van wel en begrijpt het ook niet , want WรรR op het eiland krijg je GRATIS GELD voor je plastic flessen ???

Dus mensen wil je GRATIS GELD ontvangen kom dan de volgende inzamelactie je verzamelde flessen en blikjes inleveren, okรฉ ???
Data inzamelacties: https://kunukuman.com/index.php/2023/04/05/data-inzamelacties/

Tevens is er door enkele KANJERSSSSSS toch ook nog fffffff 30 kilo aan LEGE BIERFLESJES en 14 kilo aan ROTZOOI opgeruimd.
MASHA, MASHA DANKI AAN ALLE TOPPPPPPPERSSSS VAN VANDAAG.

        MENSEN, RUIM JE ROTZOOI OP ZOALS HET HOORT, OKร‰ ?????

Kleine GRATIS tip van the Kunuku Man:
Raap tesamen met je kinderen plastic flessen en blikjes op.
WAAR???
Van de straat, mondi, strand, dus overal.
Lever ze in en je kinderen hebben een mooi zakcentje verdiend.
Daarnaast word ” ons ” eiland schoner.
WIN,WIN,WIN.

Morgen( 21 mei ) de 125ste schoonmaak actie rondom voetbalclub Willemstad.
Schaam je niet en kom gerust fff helpen , okรฉ?

Vriendelijke Groetjes van the Kunuku Man.๐Ÿค 
Delen mag gerust, hoor !!!

Vergelijkbare berichten

  • #244 SVB-terrein

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCURAร‡AO MOET SCHONER !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Aan alle Vervuilers van Curaรงao. Vandaag (14 december) was het winnende schoonmaak-lot gevallen op en rondom de parkeerplaats SVB. Het weer was goed maaaaaaaaaaaar de hoeveelheid ROTZOOI niet.Wat is er zoal opgeraapt door het ” Beste schoonmaak team van Curaรงao ” ??? Bekijk rustig het lijstje en bedenk daarbij hoeveel toeristen…

  • #259 Santa Rosaweg

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCURAร‡AO MOET SCHONER !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Aan een ieder die dit bericht gaat lezen !! Vandaag (19 april) was het toch wel een beetje warm, maar ondanks de ๐ŸŒž is er weer flink opgeruimd. Het betrof de SANTA ROSA WEG EN KAMINDA REGINALD RECORDINO. En als je maar hard genoeg voorbij rijd dan zie je wellicht al…

  • Mooie donatie ontvangen van de firma Firgos

    Dank aan Firgos voor donatie van Emerald vuilniszakken The Kunuku Man team heeft een mooie donatie mogen ontvangen van de firma Firgos: verpakkingsmateriaal in de vorm van Emerald vuilniszakken. Deze vuilniszakken zijn voor ons van grote waarde. Tijdens de opruimacties verzamelen onze vrijwilligers grote hoeveelheden afval, en stevig en betrouwbaar materiaal is daarbij onmisbaar. Wij…

  • #141 Kaya C. Winkel

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCuraรงao MOET schoner !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Aan een ieder die dit leest !!! Vandaag was schoonmaak actie nummer 141 op de KAYA C.WINKEL. Alwaar de truck’i pan(s) staan was het redelijk schoon, maar dat MOET uiteraard naar helemaal schoon, toch ???De rest waar het ” Beste schoonmaak team van Curaรงao ” zich weer voor de volle 100…

Geef een reactie