|

#251 Weg naar HATO

๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCURAร‡AO MOET SCHONER !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ

Geachte Mede-Eiland-Bewoners.

Vandaag (8 februari) is het “Beste schoonmaak team van Curaรงao ” erg hard aan het werk geweest en wel op de WEG NAAR HATO. Er is aan de linker en rechterkant in totaal 3 kilometer schoon gemaakt. Het was er een BESCHAMENDE GROTE BENDE. Vele toeristen rijden vanaf het vliegveld naar hun bestemming en dan is deze ROTZOOI hun eerste indruk.
Gร‰ร‰N GOEDE RECLAME VOOR CURAร‡AO DUSSSSSSS !!!


Schrik niet van het ” boodschappen-lijstje ” โฌ‡๏ธโฌ‡๏ธโฌ‡๏ธ

LEGE BIERFLESSEN : 840 STUKS =168 KILO.( GLASBAK)

ALUMINIUM BLIK : 375 STUKS = 5 KILO.(RECYCLING)

PLASTIC FLESSEN : 750 STUKS = 15 KILO.(GREEN PHENIX)

REST ROTZOOI : 119 KILO.( LANDFILL)

TOTAAL EEN BESCHAMENDE 307 KILOOOOOOOOO.


RUIM JE ROTZOOI GEWOON OP ZOALS HET HOORT, OKร‰ ???

The Kunuku Man spreekt alhier zijn bewondering en oprechte dank uit aan de FANTASTISCHE VRIJWILLIGERS van vandaag. Masha masha masha danki Toppersssssss.


Coca-Cola hartelijk bedankt voor wederom deze prachtige donatie. โฌ‡๏ธ
https://www.kunukuman.com/index.php/2026/02/05/donatie-ontvangen/

Week Tip van the Kunuku Man :
Stop met al je afval naar buiten te gooien. Neem een zak mee in je auto en doe daar het afval in, bij thuiskomst deze in je kliko. Hoe simpel kan het zijn !!!
EEN SCHOON CURAร‡AO BEGINT TENSLOTTE BIJ JEZELF !!!

Wil je meehelpen met de wekelijkse schoonmaak acties dan app je fff the Kunuku Man op +59995638674 en dan word je met open armen ontvangen.

A.s. zondag (15 februari) is het carnaval. Veel vrijwilligers doen hieraan mee, daarom is er op 15 februari gรฉรฉn schoonmaakactie. Uiteraard wenst the Kunuku Man iedereen een fijne carnaval en hou het netjes, okรฉ? ๐Ÿ‘๐Ÿพ

Bezoek gerust www.kunukuman.com voor meer informatie aangaande het VUIL-PROBLEEM alhier.

Tot slot wenst the Kunuku Man een ieder die dit bericht heeft gelezen een GEZELLIGE maaaaaaaaaaaaaaaaar vooral een SCHONE siman toe. ๐Ÿค 

Delen van dit bericht is natuurlijk superrrrrrr.๐Ÿ‘Š๐Ÿฝ

Vergelijkbare berichten

  • Zaterdag 2 September, laatste inzamelactie!!

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCuraรงao MOET schoner !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Beste Mensen. LAATSTE INZAMELACTIE PLASTIC FLESSEN !!! Zaterdag 2 september is de laatste inzamelactie plastic flessen en aluminium blikjes. De bodem van de sponsor-pot is in zicht dus is er deze inzamel-dag geld voor 25.000 flessen. Dan is de pot echt leeg !!!DUS WEES ER OP TIJD BIJ om nog een…

  • #245 Caracasbaai – Beach

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCURAร‡AO MOET SCHONER !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Geacht-Alhier-Wonend-Mede-Mens. Vandaag (21 december) is dit schoonmaakjaar afgesloten op de CARACASBAAIWEG BEACH en omgeving. Het “Beste schoonmaak team van Curaรงao ” was in grote getale present. Er is 2 uur zรฉรฉรฉรฉรฉรฉr hard gewerkt en bijzonder veeeeeeel ROTZOOI opgeruimd. Kortere schoonmaak vandaag want de BBQ stond op ons allen te wachten. Bekijk…

  • #158 Weg naar Westpunt nabij Juan Domingo

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCuraรงao MOET schoner !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Beste Mede-Aard-Bewoners. Vandaag (4 februari) waren we door de karnaval met wat minder vrijwilligers. Maaaaar wat hebben deze TOPPPPPPPERSSSS vandaag een berg werk verzet. Het gebeuren speelde zich af op de WEG NAAR WESTPUNT BIJ JUAN DOMINGO. Geschatte afstand van de schoonmaak actie 1500 meter. Er werd MEEEEEEEEEEER dan genoeg opgeruimd….

  • #243 CARACASBAAIWEG

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCURAร‡AO MOET SCHONER !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Aan wie dit bericht leest. Vandaag (7 december) is het “Beste schoonmaak team van Curaรงao ” bezig geweest op de CARACASBAAIWEG. De start was ter hoogte van Kabuya Snack. Daarna ” verhuist ” naar Zuurzak. En the Kunuku Man kan niet zeggen dat het er schoon was. Helaas gooit u nog…

  • #121 Weg naar Westpunt, bij Papaya

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCuraรงao MOET schoner !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ AAN ALLE MENSEN DIE HUN ROTZOOI OVERAL OP “ONS ” EILAND NEER GOOIEN !!!! Wat was de zon vandaag (23 april) sterk aanwezig !!! Wat was het er weeeeeeeer een gigantische ROTZOOI !!! Waaaaaaaaaar dan ??? De Weg naar Westpunt ( bij Papaya) dusssss !!! Gezien vanaf de rotonde SEGU richting…